Solisun
Prekės ženklo idėja ir firminio stiliaus kūrimas
Problema
Soliariumas suvokiamas vien kaip išorinio pasigražinimo vieta, nors seniai taip nebėra.
Pasenęs logotipas - komplikuotas ir daugiaspalvis simbolis, stilistiškai skirtingi elementai nedera tarpusavyje, morališkai ir estetiškai pasenęs šriftas.
Projekto apimtis
Prekės ženklo strategijos kūrimas, logotipo dizainas, vizualinio identiteto priemonės, socialinių tinklų marketingas.
Klientas
Solisun
Metai
2019
Šiuolaikiniai ženklai geometrizuojasi, atsikrato smulkių detalių, įgauna aiškesnias formas, švaresnes bei universaliasnes kompozicijas.
Pavadinimo sudedamoji dalis žodis 'sun', todėl prekės ženklui atskiras simbolis nėra būtinas, o saulės tema gali būti akcentuojama spalviškai.
Soliariumas senai nėra vien išoriniu grožiu besirūpinančių žmonių įprotis. Vitaminas D - vienas svarbiausių ir reikalingiausių vitaminų stipriam imunitetui bei gerai savijautai. Tai ir atspindi naujasis Solisun prekės ženklo pozicionavimas.