Solisun

Prekės ženklo idėja ir firminio stiliaus kūrimas

Problema

Soliariumas suvokiamas vien kaip išorinio pasigražinimo vieta, nors seniai taip nebėra.

Pasenęs logotipas - komplikuotas ir daugiaspalvis simbolis, stilistiškai skirtingi elementai nedera tarpusavyje, morališkai ir estetiškai pasenęs šriftas.

Projekto apimtis

Prekės ženklo strategijos kūrimas, logotipo dizainas, vizualinio identiteto priemonės, socialinių tinklų marketingas.

Klientas

Solisun

Metai

2019

Šiuolaikiniai ženklai geometrizuojasi, atsikrato smulkių detalių, įgauna aiškesnias formas, švaresnes bei universaliasnes kompozicijas.

Pavadinimo sudedamoji dalis žodis 'sun', todėl prekės ženklui atskiras simbolis nėra būtinas, o saulės tema gali būti akcentuojama spalviškai.

Soliariumas senai nėra vien išoriniu grožiu besirūpinančių žmonių įprotis. Vitaminas D - vienas svarbiausių ir reikalingiausių vitaminų stipriam imunitetui bei gerai savijautai. Tai ir atspindi naujasis Solisun prekės ženklo pozicionavimas.

© 2020 Pragmatikai