LastMile

Prekės ženklo identitetas, įvaizdžio kūrimas ir marketingo valdymas

Problema

Registruotas pavadinimas "LastMile" visiškai nepasako naujos paslaugos esmės ir vertės - greitas maisto produktų pristatymas iš parduotuvių.

Projekto apimtis

Prekės ženklo idėja, logotipo ir vizualinio stiliaus kūrimas, komunikacijos planavimas, socialinių tinklų marketingas bei perfomance kampanijos.

Klientas

LastMile

Metai

2019

Mobilioji programėlė - skirta užsisakyti maisto produktų ir kasdienių prekių pristatymą iš parduotuvių.

Svarbiausia yra lakoniškai ir aiškiai pasakyti paslaugos esmę ir vertę - tik "Spragt" ir duona, vynas, žuvis bei kiti produktai jau važiuoja pas Jus.

Kiekviena priemonė tampa sėkmingu komunikacijos kanalu, kai žinutę aiškiai perduoda pats logotipas ir vizualinis identitetas. Tai palengvina komunikaciją ir taupo marketingo lėšas.

© 2020 Pragmatikai