Rinvest

Prekės ženklo strategijos kūrimas,

identiteto atnaujinimas ir įvaizdžio kampanija

Problema

NT vystytojo prekės ženklas valdomas chaotiškai: be identiteto, be išskirtinumo ir be aktualumo tikslinėms auditorijoms. Logotipas nebeatitinka šiandienos estetinių reikalavimų.

Projekto apimtis

Brand'o idėja ir strategija, logotipo dizainas, firminio stiliaus kūrimas, įvaizdžio reklamos kampanija.

Klientas

Rinvest

Metai

2020

Naujasis logotipas atspindi transformacijos idėją, kylančią iš prekės ženklo strategijos. Dinamiškai storėjančios raidžių linijos palaipsniui pereina į paprastas ir taisyklingas

geometrines formas, kurios sukuria abstrakčius namo kontūrus. Visa tai simbolizuoja augimą ir virsmą - iš paprasto į nepaprastą.

Paprasta tampa nepaprasta

Nekilnojamojo turto vystytojas, kuris paprastą paverčia nepaprastais namais. Renkasi lokacijas, projektuoja ir stato taip, jog viskas būtų pritaikyta Tavo gyvenimo būdui. Nes tik sau pritaikytuose namuose gali patirti "magiškas akimirkas". Ir tik tokiuose namuose paprasti, maži, kasdieniai dalykai tampa nepaprastais.

© 2020 Pragmatikai